deena and the gang

February 7, 2015

Resepi Crunchy caramel & roti gebu

dapat 2 balang..

A'salam...
Aktiviti petang tadi, jadi jugak kita membuat roti sendiri dan biskut crunchy caramel.. serius memang sedap biskut nih,  nak membuatnya pun senang sangat. Cuma roti leceh skit kena uli, dan perap sampai kembang semangkok berjam gak menunggu, tapi hasil nya pasti tak mengecewakan.. cer try buat.. konfem anak-anak suka :)

Resepi Crunchy Caramel, boleh klik sini dan untuk resepi Roti Gebu Gebas tengok kat sini



siap untuk di mamam..
Tak payah dah beli roti lagi pasni, simpan dalam bekas kedap udara sampai 
esok pagi pun masih lembutttt jer..  biskut crunchy caramel tak di jamin ok, sebab sekali korang kunyah alamat takkan berhenti punya !
tau2 balang dah kosong wooo... sangat sedap :))


p/s: klu beli sebalang rm27 katanya.. 

No comments:

Post a Comment

Jutaan trima kasih krn sudi singgah di deena's blog. komen anda semua amatlah deena hargai :)

~deena~

Tinggalkan jejak anda

~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
get this