deena and the gang

July 16, 2013

Lai...lai... Popia Nestum, Siput lemak berkrim , Kek segera pun ado !



Hari ni macam lipas kudung sempat mencilok buat sample biskut raya, belah petang plak masak untuk berbuka, mana tahan asik beli lauk tapau jer melampau arr.. lagi puas makan masakan air tangan sendiri yer tak. walau pun simple.  * kite masak sambal udang ngan onde-onde melake haa.. *

Orang lain lagi sebulan puasa dah lanting sample kuih, yang aku ! dah nak raya baru nak buat ape cer ... ?! :)
apa ada hal kalau ada yang nak mengorder dipersilakan masih lagi terbuka k, tapi lagi dua minggu nak raya aku tutup kedai coz nak tumpu persiapan untuk anak-anak plak..

Citer pasal kuih aku buat tak banyak jenis,  hanya Popia nestum, Siput berkrim dan Tepung segera kek coklat moist. Rega untuk popia nestum RM30 untuk sekilo dan RM15 setengah kilo, Siput berkrim RM20 untuk 50 pcs dan RM38 / 100 pcs.  Tepung kek segera hanya RM12 hengget ! siap ada topping dan coklat rice, korang hanya sediakan telur, minyak, dan susu pekat ajer yer.. tak yah poning-poning cari bahan dan sukat menyukat bagai haa... berminat ? cer like page disini  dan tinggalkan pesanan k.


p/s: pada member yang aku janji nak pos sample maaf byk2 akan menyusul kemudian....


No comments:

Post a Comment

Jutaan trima kasih krn sudi singgah di deena's blog. komen anda semua amatlah deena hargai :)

~deena~

Tinggalkan jejak anda

~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
get this