deena and the gang

March 24, 2013

Setahun berlalu...


Syukur  alhamdulillah, pada 20 march 2013 yg lepas genap setahun usia si kembar adam dan rara. Dan pada 18 march 2013 juga ialah tarikh lahirnya arwah Yasmin Damia. Hmmm... klu arwah ada lagi genap 2 tahun usia dia dan dah tentu sambut sekali dengan adik-adik dia..


Citer pasal si kembar nih, makin besar macam-macam ragam , paling aktif yang tak terucap si rara ! jatuh terjunam masuk longkang dengan walker sekali, jatuh dari kerusi la.. kaki tersepit.. yang bes tang dia nih asyik senyum memanjang, tapiii si adam ada angin skit hehe... sunyum pun tak mau :)


Nampak gayanya cuti sekolah ni tak dapek la dorang jumpa kakak dan abang dari klang , sebab yang sulung tahun ni spm makanya tak boleh ponteng tuisyen, si danish plak belajar di sekolah tahfiz cuti pun kena pi sekolah gak.. xper2 tunggu cuti akan datang lagi panjang yer anak-anak ibu...


p/s: takde makna sambut bufday adik-adik kalo korang tak balik....tunggu waktu yg sesuwei k :-)

Tinggalkan jejak anda

~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
get this