deena and the gang

August 30, 2012

Riang riuh anak pakcik Sulaiman di hari raya !

 tks eyna, bwkkan daging dendeng.. mabeles !

Tahun ni umah mak beraya sakan mana tak nyer semua anak-anak dia balik beraya. walau dalam keadaan sederhana aku tetap maintain gumbira menyambut bersama anak-anak. Mak n abah suka jer bila anak-anak dia semua ada depan mata. Tu belum lagi segerabak cucu-cucu dan menantu , memang best sangat !

pasni kitorang buat gangnam style k !

Tiap kali hari raya mak tak pernah mis buat lemang, bahulu, rendang minang dan ketupat. kalau nak tau waktu di puchong dulu mak tokey lemang dari bulan puasa sampai ke malam raya membako lemang. memang masyukkk tapi skang mak tak larat dah nak berdiang kat api katanyer, buat makan untuk anak beranak jer.



p/s: next entri mengkukis biskut siput lemak berkrim... tungguuu :)

1 comment:

  1. salam selamat hari raya...wahhh seronok yee beraya same ahli keluarga tecinta....npk hapenning
    meriahhh///

    ReplyDelete

Jutaan trima kasih krn sudi singgah di deena's blog. komen anda semua amatlah deena hargai :)

~deena~

Tinggalkan jejak anda

~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
get this