deena and the gang

November 15, 2011

Nasi lemak ayam berempah di Chawan Jln Telawi, Bangsar...

lokasi restoran chawan bersebelahan Bangsar Village..
tu dia nasik lemak ayam berempah

Seksa nyer rasa bila tingin nak makan tapi takkan dapat jam tu gak, jauh bebenor nak kesana haa... dulu selalu gak singgah sini pekena nasi lemak ayam berempah, takpun layan secawan kopi panas ngan tauhu bakar sambil makan, dan borak-borak .

Nasi lemak bungkus pun ado... Rm3 hengget, skang dah naik lg kot.

hok ni nasik dagang...

Siang tadi ada gak bunyik kat en hubby, mana la tau kot-kot masa antor anak balik klang nanti boleh singgah. tengok pada keadaan la katanya pulakk.. Mementang sibuk sampai hujung tahun ni gamaknya mau gigit jari akak :) Ada rezeki sampai ler klu idak tengok gambor pun jaaaaadi lahh.. * klu smp tahap gaban siap ngences tingat nasik lemak  abis la en hubby kena dera ! *

pas makan layan minum kopi panas .. :)

Selain dari nasik lemak, ada  nasi dagang, lontong, asam laksa, tauhu bakar dan banyak lagi ikut pada selera memasing, kadang ada orang kata tak sedap ! tapi kalau dah teringin sangat mcm deena ni sedap ker tak mesti nak gak walau dapat skit.
 


p/s:  jarang jumpa nasik lemak ada sayur kangkung skang ni...




1 comment:

  1. bes bes..memang teringin kalau deena dah post gamba camni..hik hik hik

    ReplyDelete

Jutaan trima kasih krn sudi singgah di deena's blog. komen anda semua amatlah deena hargai :)

~deena~

Tinggalkan jejak anda

~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
get this