deena and the gang

November 16, 2011

Memori kelas 6 kuning di SK Puchong Bt 14, Puchong...


Belek punya belek gambo dalam album,  terjumpa lak gambo dolu-dolu masa sekolah rendah  ( darjah 6 Kuning ) di SK Puchong Batu 14, Puchong. Lantas menggamit memori diwaktu zaman persekolahan  ku haaa... :) cer tengok muka memasing suci dalam debu lagi ko...   agak-agak mana satu gerangan tuan punya badan ?? nak tau cer tengok budak yang duduk di depan tu pilih la sendiri hehe... Gambar ni tak silap tahun 1985 dan nama cikgu kelas deena yang kecik molek tuh 'Cikgu Aishah' * yer kot ? ingat-ingat lupa jah.. *

Antara yang deena masih ingat nama dorang Salehatun, Rosilah, Rohani, Junaidah, Siti Zaleha, Mohd Azham, Asri, Supian, Peggy, Thanalecthmi, Zarina, Suhaila, Ronaliza, Shaharudin, Fadhil, dan Mohd Nor, dalam ramai-ramai ni hanya sorang jer yang dapat di kesan Norizan Sulaiman, itupun jumpa dalam facebook. Pada kengkawan yang lain kalau korang masih ingat lagi bawak-bawak lah bertegur sapa yeww.. mesti banyak cerita, tah2 ada yang dah bermenantu huhu...



p/s: masih mencari sahabat lama waktu tingkatan 3, Fatimah Zaharah... :)







3 comments:

  1. fuhh, gambar lama sangat klasik..alhamdulillah so far dapat jumpa kawan2 lama..

    ReplyDelete
  2. As'salam...memang kan kalu tegok pic lama teringat bail sunggu nostagia betul....hemm memori juga selalu lalu padang sekolah bt 14...npk pakwe main bola...skrg jadi suami ku....hentian bas bt 14 segalanya bemula....

    ReplyDelete
  3. kenangan masa lalu seungguh menyenangkan hati. slam kenal dari indonesia.

    ReplyDelete

Jutaan trima kasih krn sudi singgah di deena's blog. komen anda semua amatlah deena hargai :)

~deena~

Tinggalkan jejak anda

~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
get this