deena and the gang

October 26, 2011

Abby Abadi di duga lagi...

sumber: absolutelyabbyabadi.blogspot.com

Nampaknya impian Abby untuk bersama kekasih hatinya Zul Ariffin tak kesampaian. abby di duga lagi dan mungkin ada hikmah disebalik apa yg berlaku. Moga abby tabah dan lebih kuat demi anak-anak beliau...
                                             ********************************

     Sy sgt mghargai khadiran Zul dlm hidup sy. Sgt berterima kasih pdnya kerana sedikit sebyk dia mjadi 'penenang' pd Sy waktu2 Sy sgt2 memerlukan 'seseorg' 3 tahun dulu. Berani Sy katakan, hubungan ni berlaku mmg tanpa dirancang & tak disengajakan. Sy layan jer hati & perasaan Sy 3 tahun tu, smpai mmg nama 'X' Sy out teruslah, kira xde dlm senarai dah, hehe.. smpai tetibe, tak disangka2,  jd seriusss giler hubungan yg tak dirancang ni :) Ikutkan sebenarnya dr awal mgenali Zul, hati Sy selalu je berkata2.... Betulkah? ye ke ni? Bia betik? Bole ke gi jauh ni? huurrmmm... huhu.. tp, Sy jalan terus je sbb Sy mmg dah jatuh hati pd dia:P ooppss! hehe... kira Sy 'gamble' jelah pd hubungan ni :) Takut2, trauma2 pun, Sy redah jugak. Ada jugak peristiwa2 ngeri yg berlaku antara Sy & Zul, tp Sy abaikannn sbb..... SAYANGGG! ZZzzzZzzzzZz.. :)  dlm pd 'gamble tak gamble' tu, tup tup dah 3 tahun berlalu :D

sumber: absolutelyabbyabadi.blogspot.com

Sehingga ke saat Sy menaip utk entri ini, Sy mmg tak segan utk akui yg Sy mmg sayangkan dia. Sayanggg sgt2! huhu... Tp keadaan, masa, org2 tertentu, yg bweekk (:P) semualah.... nmpknya tak menyebelahi kami. Berat sgt Sy nk share kan hal ni sebenarnya, .... tp, takpelah..... Biar Zul happy dgn kehidupan dia skrg. Sebab apa kami tak buleh lg berdua, biar Sy simpan jer. Yg pasti, Sy tumpang gembira dgn apa yg dia ada :) Mungkin dia tak sedar yg Sy ni selalu ada di sebelah dia selama ni. :(

    Sy......... mmmm, di duga lagi...... Sedih mmg tak tergambar dgn kata2, tp Sy redha dgn ketentuan NYA..... Mungkin ada kesilapan Sy, yg Sy lakukan tanpa sedar sebelum ni, & skrg inilah balasan tuhan pd Sy. Sy terharu sebenarnya dgn doa dr semua yg mengharapkan kami bertemu jodoh sebelum ni, tp apakan daya......... Sy pun mengharap 'sesuatu yg terbaik' sebenarnya... tp INILAH TAKDIR SAYA :)

  Sy sedih........ sgt sedih utk terima 'kehilangan' ini.......... tp Sy takde kuasa utk ubah keadaan. Sy cuma nk org yg Sy sayang bahagia dgn apa yg dia mahukan. Insyallah, masa susahpun buleh jer cari Sy. :,) 
                
                                        "SELAMAT ULANGTAHUN YG KE 25"




p/s: abby, tabah dan berjiwa kental orangnya...




1 comment:

  1. kesian abby...sedih dgn cerita dia.
    Moga abby terus tabah :)

    ReplyDelete

Jutaan trima kasih krn sudi singgah di deena's blog. komen anda semua amatlah deena hargai :)

~deena~

Tinggalkan jejak anda

~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
get this