deena and the gang

August 13, 2011

Kerabu kaki ayam...

tu diaa.. kerabu kaki ayam...

Petang tadi gi bazar ramadhan di pekan kuah cari kuih la konon, dari umah dah bunyi kat abang jangan beli banyak-banyak or rambang mata kang sape nak perabis.. ! ermmmm takdo nampak nyer sesampai jer sana jangankan en hubby, deena pun skali join ! layan tengok jer laaa...

nasi daging
Dalam banyak-banyak jenis kuih muih dan lauk pauk tertarik pada dua jenis masakan ni, kerabu kaki ayam dan nasi daging. Pertama kali deena jumpa kerabu ni, tapi deena amik gulai ikan tongkol jer tak reti makan kaki ayam :) dan lagi satu nasi daging pong tak reti makan... ingat nak cuba takut tak abis  membazir lak kan...







p/s: sedap sangat puding karamel tokey nasik daging nih...=)

No comments:

Post a Comment

Jutaan trima kasih krn sudi singgah di deena's blog. komen anda semua amatlah deena hargai :)

~deena~

Tinggalkan jejak anda

CITER DAH BASI

~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
get this