deena and the gang

July 18, 2011

Ole-ole dari Idaman Suri



Wallaaa.. ! tah ape mimpi en abe deena ni tetiba bawak balik cake stands ni haa. lawo gak yang tak tahan kaler emas tuuu...  gamaknyer tengok bini dia asik jer membuat kek kot tu yang dibelikan.. maceh bang ,  ' nanti mel buat kek kukus lagi yer... :) '




Cake stands ni abang beli kat Idaman Suri. Rm30 hengget !  murah kan ?.. kalau pecah beli lagi, lain la harga beratus, buat simpan dalam lemari jer la kekdahnyer hehe...


p/s: masuk hari ni kali ke 4 deena kena dera ngan en abe masak kek kukus lapis...i likeee !http://www.emocutez.com

3 comments:

  1. cantiknyer deena. pandai en aman pilih. jeles lak akak hehehe

    ReplyDelete
  2. @Kjee
    hehe.. mesti kembang en aman baca komen kjee ni hehe... :)

    ReplyDelete
  3. sbb deena dh terer wat kek, tu pasal dpt reward dr boifwen nih...

    ReplyDelete

Jutaan trima kasih krn sudi singgah di deena's blog. komen anda semua amatlah deena hargai :)

~deena~

Tinggalkan jejak anda

CITER DAH BASI

~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
get this