deena and the gang

July 18, 2011

Kek Kukus Lapis Strawberry


Hari ni terlebih gula skit ado jer entri huhu... ado den kesah ! heee..  tadi cer pasal cake stands sesambil mengukus kek lapis haa...tak sampai setengah jam kukus kek ni, cuma nak nampak elok dan cantik tunggu la sejuk skit baru bleh potong dan ngap :) . Resepi asal kek kukus ni deena cilok dari Dapurku Sayang, biasa la kan  mula-mula buat hari tu macam ampeh jer rupa tapi kali ni cer tengok kemas jer kan susunan lapis tuh... * akak dah pro skang.. ! *  ada cara nyer beb...  :)




Sebenar nyer deena ubah skit dari letak coklat cadbury di setiap lapisan deena tukar ke jem strawberry, lagipun wana pink tu dah ada paste strawberry, kaler hijau paste pandan dan sedikit nestum.. sodappppp ! tak banyak modal buat kek ni. Kira sesuai sangat buat minum petang... bukan ape sonok jer hati kalau orang suka dan suh buat lagi.. dan lagiii  hehe...


p/s: projek seterus nyer tart nenas strawberry, dan biskut sarang semut !
http://www.emocutez.com

1 comment:

  1. wah mengkukus nampak! baguih baguih baguih!

    ReplyDelete

Jutaan trima kasih krn sudi singgah di deena's blog. komen anda semua amatlah deena hargai :)

~deena~

Tinggalkan jejak anda

CITER DAH BASI

~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
get this