deena and the gang

July 7, 2011

Jumpa sahabat blogger di langkawi.

cer tengok bleh nampak pulau dayang bunting kt ujung nun...
Petang semalam deena jumpa casper a.k.a hasnita di D' Baron Resort di kuah. Deena mengenali casper ni melalui blog jer tau. kebetulan masa tu redmummy ada buat entri tentang deena dan en abe di langkawi, dan casper adalah pengikut setia Redmummy. So dari situ la kami berhubung dan baru semalam dapat bersua.


hehe... maceh yer casper... nak terbang je rasa haa..

Punya la deena excited nak bagi cekelat ngan kek lapis yg deena buat pada casper sampai terlupa nak amik gambar... nak tengok siapa gerangan nyer cer usya umah dia kt sini  heee~... ikut kan tak cukup sehari nak berborak ngan casper * deena suka panggil dia nama casper comel jer bunyi :) *  Insyaallah ada masa terluang nanti nak ajak casper pekena teh sambil anyam ketupat hehe... * citer psl nak raya laaa..*


p/s: sonok n kembang jap bila casper bgtau cekelat sedap banget ! maseh dear...en hubby casper pun ramah orang nyer ... =)

2 comments:

  1. Haa..memang sedap..yang cekelat batang tu habis Danish balun. Balik umah dia pulun lagik. Tension jer abang dia. Muadz pun sama naik. Bg tau depa nnt kita order dgn Achik Deena. Cekelat tu mmg rasa macam cekelat yg di juai kat kedai tu. Haa..hubby kita peramah ker? hahaha dia mengantuk semalam tu yg muka poyo jer.

    ReplyDelete
  2. @Madam Casper hehe habis kena balun cekelat tu ekkkk... xper habaq mai kt depa aunty deena siap sedia tunggu order dari ibu depa haaa...ada ker poyo.. :)

    ReplyDelete

Jutaan trima kasih krn sudi singgah di deena's blog. komen anda semua amatlah deena hargai :)

~deena~

Tinggalkan jejak anda

CITER DAH BASI

~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
get this