deena and the gang

June 11, 2011

Tour last kopek...


Memandangkan minggu ni last cuti sekolah, kira semalam last kopek bwk anak-anak jenjalan coz hari ni dah nak balik klang. patutnya balik awal lagi, babah dorang sibuk plak maklum la musim cuti skolah rezeki takkan nak tolak kan.. :) nak tak nak terpaksa tunggu haa.. Lokasi pertama yang kitorang terjah ialah perusahaan gamat & herba sireh lagenda, beli minyak gamat dan minyak panas.





pas puas mengetuk dan mengopakkan duit bos besar kita kat kilang gamat, trus tekan minyak gi makam mahsuri pulak. kena ketuk lagi en abang kito haa... beli cenderamata jer :-).


walaupun banyak kali  kesini, tak penah jemu coz tiap kali pegi sini ada jer yang berubah kat makam mahsuri ni hehe... kali ni masuk ikut pintu lain la pulak dan bahagian dalam ada kedai baru. Adehh tension nya,  mokcik yang dok jual kuih penderam kat telaga mahsuri tu takde.. !




Cewahhh... ! leka tengok burung merak sampai tak pasan anak dara deena amik pic tuh... :)



cuaca mendung jer waktu sampai jeti kilim petang semalam, sampai tengah laut menggigil kesejukan coz hujan renyai-renyai..



Horeyyy...! hepi  tengok anak-anak sronok sampai taknak balik katanya hehe... mau rindu-rinduan famili kat klang nanti  nak oiii...! next cuti sekolah datang lagi yew.... =)


p/s: baru berapa ari kat sini si tecik dah rindu kt nenek dia... :-)

1 comment:

  1. Bestnya tgk Kilim tu. tak pernah sampai lagi asyik lalu jer hehehehehhee

    ReplyDelete

Jutaan trima kasih krn sudi singgah di deena's blog. komen anda semua amatlah deena hargai :)

~deena~

Tinggalkan jejak anda

CITER DAH BASI

~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
get this