deena and the gang

June 19, 2011

Selamat hari bapa...


Pagi-pagi lagi deena dah buat kan abang kek coklat kukus sempena hari bapa haa... pum prang pum prang kat dapur tak sampai sejam settle suda kek nyer hehe... kek simple jer tak reti nak buh krim ke ape, topping ngan coklat masak dan coklat rice jer..  Senyap jer abang makan kek ni, dalam hati mesti kata sedap punya la huhu... :)



' Selamat hari bapa deena ucapkan pada abang, abah dan bapa-bapa diluar sana...  '



p/s: kasih sayang dan pengorbanan abah sentiasa tersemat dihati...

No comments:

Post a Comment

Jutaan trima kasih krn sudi singgah di deena's blog. komen anda semua amatlah deena hargai :)

~deena~

Tinggalkan jejak anda

CITER DAH BASI

~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
get this