deena and the gang

June 18, 2011

Petai gajah.. ! ada bran makan ?


Wakakakaka.... seumur hidup ni la pertama kali deena tengok petai sebesor nih.. ! menurut kata tuan punya blog sempoiguy yang tulis citer ni dia pun tak pasti kat mana lokasi sebenar, coz dapat maklumat dan gambar petai gajah ni dari email jer.

Bohong la kalau kata deena tak makan petai.. ! giler sedap beb masak sambal petai ngan udang haa.. cuba tengok sebijik petai tu jer dah sama besor ngan muka pokcik tu kan.. ? huhu.. bayangkan brapa lama boleh habiskan sepapan petai tu ? sedangkan sebijik mau 2-3 hari baru habis...


p/s: itu baru petai... pokok tah besor mana gamaknyer... hehe

4 comments:

  1. unclepali kata superimpose kot.

    ReplyDelete
  2. yer ker kjee... ?? musykil gak tgk btol ker x..

    ReplyDelete
  3. kalau dapat boleh buat sambal udang + petai jamu setaman...heheh

    ReplyDelete
  4. zu,petai jamu setaman yg tak tahan tuuuu... huhu

    ReplyDelete

Jutaan trima kasih krn sudi singgah di deena's blog. komen anda semua amatlah deena hargai :)

~deena~

Tinggalkan jejak anda

CITER DAH BASI

~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
get this