deena and the gang

June 13, 2011

Merah itu berani...


Yuhuuu...baru dapat on9 hari ni. deena baru jer antar anak-anak balik klang dan pagi tadi sampai langkawi. Dah alang2 sampai sana abang ajak usya laptop kat plaza lowyat bukit bintang, mmg murah klu dibanding dgn harga kat sini. sejak notebook deena kecurian, tak senang duduk dalam kereta tak dapat nak on9 haa.. bayangkan perjalanan dekat 6-7 jam layan tido jer jawapnyer.


 

Di plaza lowyat semalam boleh kata sana sini ipad sesajer yang dorang promote, ingat nak la tangkap satu. abang suh amik laptop jer dulu kalau ada lejeki murahhh trus rembat katanyer hehe.. puas dari satu kedai ke satu kedai kitorang usya harga laptop ni, last2 terpikat dengan mamat yang tak berapa lengcai  pandai membodek dan siap bagi diskaun lagi dan kaler merah  pilihan deena.  hmmmm klu ke lowyat ni kena tawaf dulu dari tingkat bawah sampai keatas baru pueh hati. pastikan pakai seliper jer yerr.. ;-) 


p/s: ingat nak la terjah kjee kt kl, tak sempatt... ! lenkali yer kjee =)

2 comments:

  1. mmg dah terasa deena ada di KL. banyak masa lagi nak jumpa yer

    ReplyDelete

Jutaan trima kasih krn sudi singgah di deena's blog. komen anda semua amatlah deena hargai :)

~deena~

Tinggalkan jejak anda

CITER DAH BASI

~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
get this