deena and the gang

May 9, 2011

Danish dan minibike

phewitttt.. !

Kerisauan tul deena di buat nyer.. ! danish tak heran dah ngan mainan Ps, basikal dan kereta remote control dia, skang dah mula menceburi bidang permotoran la pulakkk... ecehhh konon la tu. Sebenar nya dah lama anak bujang deena sorang ni dok usya ngan ayah dia. tapi sebelum tu ada perjanjian ngan ayah dia klu nakkan minibike tu haa... budak-budak bila dah leka faham2 jer la semua tah kemana nnt, itupun deena slalu nasihat dan perati dari jauh haa..
 
uiks ! jgn buat pasal bwk gi skolah boy !

Cer bab minibike atau motor poket ni ia menggunakan 4 lejang,  2 lejang pun ada, terdapat 2 jenis "Aircool" dan "Watercool". rasanya danish punya ni jenis 'Aircool' coz ia hanya guna enjin mesin rumput.. huhuhu... yang dikenali sebagai QT. klu tekan minyak boleh sampai ke tahap 80 - 90km/jam. (p/s : abis la merempit budak nih ! ) yang jenis 'Watercool' plak lagi ganas bleh mencecah kelajuan hingga 110 - 130km/jam. tentang harga tak silap dalam RM900 hengget ke atas la.. mungkin ada lagi murah kot..



p/s: hari-hari duk kol dia dan ingatkan kakak2 dia peratikan si mamat ni...

5 comments:

  1. wooo mmg best nooo...budak2 tu pun ada minta gak.Tapi abahnya buat derkk jer..ater nak beli kena 4 biji,,,mau tak makan 3 bulan hahahahah

    ReplyDelete
  2. wah..kecik2 dah ada motor sendiri..
    untungnya anak teruna sorang ni:)

    ReplyDelete
  3. Casper: byk tuuu 4 bijik nk kena beli hehe...^____^

    Wida : yg x untung nyer bila dia leka.. :)

    ReplyDelete
  4. Takpe pelan2 kayuh.. ramai rider cubprix dgan motogp mula dari pocketbike.. paling bagus start dari umur 4 tahun..

    ReplyDelete
  5. Takpe pelan2 kayuh.. ramai rider cubprix dgan motogp mula dari pocketbike.. paling bagus start dari umur 4 tahun..

    ReplyDelete

Jutaan trima kasih krn sudi singgah di deena's blog. komen anda semua amatlah deena hargai :)

~deena~

Tinggalkan jejak anda

CITER DAH BASI

~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
get this