deena and the gang

May 22, 2011

Comel nyerr dia tido...

atas pc pun jadik....
slumber rock kucing tu tido..:)
Semua orang suka kucing kan ! bagi deena plak suka belek kucing  ni, cuma tak minat nak bela coz deena ni kan ada asma so layan mcm tu jer. kadang suka cakap ngan kucing macam faham jer apa kita cakap.. tapiiiiiii... bila dia membuang dalam rumah,  kena kejar ngan penyapu la jawap nyer... :) sebelum nak tido tu, jom ler kita layan tengok kucing-kucing ni sambil tiru memek muka dia yang tersangat la comey...
geram tgk meow ni telentang ...hehe

muka bonyok.. !


p/s: kucing klu di ajar faham ckp tuan dia... =)

1 comment:

Jutaan trima kasih krn sudi singgah di deena's blog. komen anda semua amatlah deena hargai :)

~deena~

Tinggalkan jejak anda

CITER DAH BASI

~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
get this