deena and the gang

May 17, 2011

Cicak pokke,...tokek sesat .. !

warna cicak ni seakan kemerahan...

Uiks ! macam tak caya bila dapat tengok cicak pokke ni ! deena jumpa cicak pokke ni kul 10.30 malam tadi.  masa tu abang nak kuar, deena berdiri depan pintu tetiba ternampak menate ni melekat kat syiling atas depan pintu. apa lagi.. ! cepat-cepat suh abang tengok samada btul ke idak cicak pokke.



tengok jer buat per bang...
Sebelum ni selalu dengar cicak pokke ni berbunyi kat hutan belakang tu, nak ajuk pun bukan bleh dengar hehe.. tapi memang best cicak ni munyik.. ;-) kira hari ni bertuah bagi deena dan abang dapat tengok cicak yang di gilai ramai huhu.. dengar nyer dgn berat 300gram harga cecah 80K !!! bior btulll..!  ada orang kata cicak pokke ada byk jenis dan warna, tak pasti plak ni jenis apa. 

Nape tak tangkap ??! abang kata bior la dia duk situ, bawak tuah dan rezeki katanya.. lg pun kata abang cicak ni kecik lagi.. wat ever la bang... mkin klu jumpa dengan orang yang fanatik ngan cicak pokke ni lama dah kena rembat.. !  :-)

p/s : makcik kayo... ;-)

4 comments:

  1. kalau org lain jumpa..mesti awal2 dah amik.

    ReplyDelete
  2. we are international buyer from Indonesia. we guarantee full payment of your tokays as long as they suit our criterias as posted in my blog. To study about the criterias and mechanism of transaction please visit our blog in http://geckobuyer.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. @Ichsansorry to say that the gecko has gone away and it was too small for my husband and i to take a good care for it , but for ur information ,
    this apartment's surrounding can be heard with geckoes voices frequently.

    ReplyDelete

Jutaan trima kasih krn sudi singgah di deena's blog. komen anda semua amatlah deena hargai :)

~deena~

Tinggalkan jejak anda

CITER DAH BASI

~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
get this