deena and the gang

April 19, 2011

Kerapu ! masak apa sedap ?!

goreng pun sodapp...

Tu diaaa... dua hari berturut-turut abang mancing dapat ikan kerapu. kira ada ong la kali ni, tapi abang deena ni pelik skit coz ikan yg dia pancing klu dapat biar la sebesor mana pun, dia takkan makan kesian kata nya.. rugi2.. hehe.. so dia bagi kat kawan2 sama mancing tu haa..



ikan kerapu tu idup lagi ko..!

Tadi pas antar deena balik, abang trus gi mancing kat jeti pelancongan tu jer, kengkawan dia awal2 dah sampai sana. punya la excited en suami kita ni, dapat jer ikan kerapu trus kol deena tanya nak ke tak ikan ? mau nyer taknak.. ! kalau beli kat pasar mau gak cecah belas hengget. tu blom lagi makan kat restoran siap besor kan mata tengok bil.. hehe...


p/s : klu gi restoran Wan Thai mesti order kerapu masak stim limau... mabeless giler ! sodappp..!

6 comments:

  1. saya suke ikan siakap kukus. ngeee ^-^

    ReplyDelete
  2. Ms, sama la kita hehe.. tapi kita tersasul la tulis kt entri, ikan kerapu tau...:)

    ReplyDelete
  3. Ikan Tiga Rasa....la sodap bangat... Saya suka sangat..follow u

    ReplyDelete
  4. kakno goreng je garing2 sedap....kaknor

    ReplyDelete
  5. kakno, jap gi ikan abang nk bagi tukang masak kt kedai masakkan..hehe pastu makan ramai2.. (^_^)

    ReplyDelete
  6. sis , kukus mesti sedap . hehee . so , sis dah buat keputusan nak masak apa ?

    ReplyDelete

Jutaan trima kasih krn sudi singgah di deena's blog. komen anda semua amatlah deena hargai :)

~deena~

Tinggalkan jejak anda

~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
get this