deena and the gang

April 16, 2011

Pauh oh..pauh...

tak yah pilih.. semua elok2 belaka..

Sape suka makan buoh ni ?? orang belah pantai timur tak panggil mangga, tapi 'Pauh' haa.. deena singgah kat Bukit Bunga Kelantan ni, masa dalam perjalanan balik ke Langkawi pas 3 hari pergi nya arwah yasmin ari tuh.
tengah musim kot, tapi mahal gak sekilo dalam rm 6 hengget, padehal sebelum tu abang usya tgk kt Kota Bharu 3 kilo rm10.00 hengget jer.

abg karim ngalah kan pompuan.. byk tuu dia borong !


Nyesal tak beli kat sana yer tak ! Deena bukan nya suka sangat masam-masam ni, suka tengok orang makan jer, kadang sampai terliur. wlau masa pregnant dulu pun takda teringin langsung pun makan yg masam2 nih.
kat sini macam2 ada, dari pelbagai jenis kuih, buah-buahan, beras nasi dagang, beras wangi siam dan banyak lagi.

ni model beras wangi cap ape tah.. ;)


Abang beli beras wangi siam ngan keropok.. ( p/s : yg kat umah pun x abis lagi... ni beli lagiiii... ) deena duk perati jer dr dlm keta, maklum la pala pun tengah jiwa kacau blurrr.. faham2 jer la. Pas settle smua kitorang pun gerak mendaki bukit Grik. memang tak bran nak tido coz driver yang bawa laju siap potong lori-lori yg terhegeh-hegeh naik bukit haa.. mau tersentap jantung den !


deena tak bleh berenggang ngan bantal busuk tuh...


p/s: raya ni mesti balik kampung, ke pusara arwah yasmin damia...

3 comments:

  1. atiey suka buah pauh ni . hehee .. e'eh ! sis pun ada bantal musyuk ? heheh !

    ReplyDelete
  2. atiey, tu kan bantal baby yasmin... :)

    ReplyDelete

Jutaan trima kasih krn sudi singgah di deena's blog. komen anda semua amatlah deena hargai :)

~deena~

Tinggalkan jejak anda

~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
get this