deena and the gang

March 26, 2011

Yasmin dah boleh minum susu ibu...

ni jer yg dapat perah utk yasmin...

Hampir 5 hari yasmin di puasakan sejak dia masuk wad dan icu, baru semalam doktor kata dah boleh di beri minum susu, tapi melalui tiub jer.. takpe la sekurang-kurang yasmin dah bleh terima makanan. syukur sangat2 ! kebetulan deena memang ada simpan stok susu badan yg deena perah trus bwk skali ke hospital pagi tadi.
 
Bila tengok keadaan yasmin tadi, hilang skit rindu , cuma pernafasan masih tak stabil lagi. doktor nak lihat perkembangan dari masa ke semasa hingga ada kemajuan baru la tisu di usus boleh di ambil utk di bawa ke makmal. Sebentar tadi babah yasmin hubungi hospital, doktor bgtau yasmin dah minum susu yg deena bawa tadi dalam sukatan 12cc.. (p/s banyak mana deena tak pasti... ;)  alhamdulillah... dapat gak anak ibu minum susu ibu, balik umah nnt bleh nyusukan yasmin puas-puas... =)

Dan yang buat deena terharu bila teman rapat dari puchong noly liza sanggup datang dari jauh semata-mata nak jumpa deena, thanks noly, bawa kn paru kegemaran den skali..hehe.. kim salam smua kat orang puchong tau.. 

p/s : ringan rasa badan pas urut 3 hari berturut-turut...

No comments:

Post a Comment

Jutaan trima kasih krn sudi singgah di deena's blog. komen anda semua amatlah deena hargai :)

~deena~

Tinggalkan jejak anda

~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
get this