deena and the gang

March 2, 2011

Kecemasan...

sblm lyn fb, reply email dulu.. nnt abg jeling ..
Dua hari lepas deena bergegas balik n9 tgk abah, sebelum tu mak dah kol suh balik bgtau abah tak sihat. risau gak mak jarang suh balik, coz slalu bertanya khabar jer.. abang plak kerja bersusun nak urus, bincang punya bincang kitorang balik gak  isnin lepas, tu pun dapat sehari jer kt sana.

Sebelum tu singgah klang amik anak-anak, mmg tengah rindu banget ngan dorang haa.. suka aje la anak2 bila tau ibu dan babah dtg amik. yang merisaukan deena pun x lama lagi due kira tawakkal jer la. stanby gak kad merah mana tau kot jadi ape2 kan.

Kesian abah, nampak lemah sangat, mkin sebab lama tak makan ubat-ubat yg doktor bekalkn sebelum ni. dari sinar anak mata abah, deena dpt baca tak byk skit terubat rindu dia pada anak,cucu dan menantu. petang semalam waktu deena nak gerak balik, abah nmpk cergas skit.. alhamdulillah. 

en hubby... :)
Pagi tadi dlm kul 6 pagi kami dah terpacak kt kuala perlis. wlau duk sebelah punya la letih badan tak tau nk kata mkin sebab keadaan dah sarat marat ni kan :)  en hubby lagi la letih kata nya, nak kejar keje yang menunggu lagi dan mcm2 nak urus. Rezeki anok.... alhamdulillah.. tapi sesibuk mana pun hal kebajikan orang tua tak bleh abai tetap diutamakan.   


p/s: tersentuh lihat kesabaran dan ketabahan mak.. :(

1 comment:

  1. see ! cutenya ibu mengandung . hehe . lama tak jengah blog ni . sambil-sambil tunggu kak deena nye due =)

    ReplyDelete

Jutaan trima kasih krn sudi singgah di deena's blog. komen anda semua amatlah deena hargai :)

~deena~

Tinggalkan jejak anda

~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
get this