deena and the gang

February 8, 2011

Port baek punya Bbq Dinner

bah. hadapan pintu masuk
Tempat ni memang jadi pilihan terutama pada group2 yang nak buat Bbq dinner termasuk  karaoke. Restoran ni asal nya sebuah rumah kampung tapi dah diubah suai oleh pemilik nya. ( skema la plak entri deena kali nih.. )  menarik nya tempat ni kat halaman depan tangga dgn hiasan lampu dan pokok-pokok bunga kampung yg menghiasi di setiap sudut .


ruang tengah
layan karok kt sini..

klu nak kan suasana romantik ala2 candle lite dinner gitu, ada gak disediakan di bahagian atas rumah. Pelancong asing ramai makan kat sini. Pada yang bawak anak-anak tu jgn risau laman luas dan ada buaian lagi haa..klu tingin nak berendoi sambil nyanyi aku nak kawin dgn anak raja tu kan..hehe...
santai jer lepak sini..
Baru-baru ni deena ikut abang uruskan satu group dari kuala lumpur ( suhaizee group), Bbq dinner di Kantan Restoran. tempat ni kira sesuai la dengan kemudahan, suasana, keselesaan dan makanan pun sedap. di samping tu turut disediakan karaoke oleh pihak restoran kantan. ( umi nak kena blanja deena ni coz siap promote kt sini... =)

pas makan jom kita buai laju-laju..
Kita boleh pilih samada makan di bawah atau atas rumah. rasa nya klu ramai tu elok sangat la lepak kt bawah sambil menikmati udara malam..


p/s: tingat umah kampung arwah nenek di Lenggeng N.Sembilan...

No comments:

Post a Comment

Jutaan trima kasih krn sudi singgah di deena's blog. komen anda semua amatlah deena hargai :)

~deena~

Tinggalkan jejak anda

~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
get this