deena and the gang

February 22, 2011

Lobster..

lobster,udang

Malam tadi abang belanja makan lobster tuu.. nak kata ngidam sgt tak gak, hari tu jer saja gatal mulut tanya kt abang, tak sangka plak dapat makan haa.. sebelum meletop ni kan bedal jer aper yg ada depan mata dan teringin.. ( mcm lagu shima plak..) 

Makan-makan gak, diet harus di jaga gitew. sib baik doktor tak maroh banyak kali dia ingat kan jaga diet waktu kat klinik tadi. skang ni pun deena hanya amik nasik 2-3 hari skali jer, gula pun setengah sudu. tau takut ! klu tak selagi tak manis sedap jer dok tambah susu. lobster ni kitorang mintak masak masam manis, mmg sedap wooo..

Kalau gi makan kt restoran kt Langkawi ni sure kaw2 kena dalam RM200 hengget.. ! ni pun abang beli terus ngan tokey lobster n suh tukang masak kat kedai ni masak. ( sib baik sedap mamat ni masak.. hehe ) sesekali tingin aper la sangat yer tak.. sok dalam pantang takde la kempunan :-)

p/s: tingin nak makan nasik lemak kak linda (maksu) kat puchong nun.... komengaaa !

2 comments:

  1. ni tak boleh ni . adus ! kecuq liuq ni . sedapnyerrrrrr . huhuh . nak jugak . hhohoo

    ReplyDelete

Jutaan trima kasih krn sudi singgah di deena's blog. komen anda semua amatlah deena hargai :)

~deena~

Tinggalkan jejak anda

~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
get this