deena and the gang

January 20, 2011

Tak sedap badan..


2 - 3 hari ni badan tak brapa sedap lak, selsema dan dedau. bersin tak henti2 sampai sakit perut
aduhh.. dah la hari ni ada check Bsp kat klinik. dari kul 9 pagi - 9.30 malam baru settle ( 4 kali beb ). adat la kan dah sakit orang ngandung ni kena la  hadap.

Tekak asik nak minum air kelapa, xper la kot dah sarat. orang kata diawal ngandung jer tak bleh minum air kelapa. selera makan pun kureng sejak akhir2 ni, itu pun kalau abang ajak makan baru la bleh jamah skit.  
harap2 tak menjejaskan kandungan deena. so far baby aktif satu hari tah brapa kali dia menendang :-)


p/s : mood : lemau

3 comments:

Jutaan trima kasih krn sudi singgah di deena's blog. komen anda semua amatlah deena hargai :)

~deena~

Tinggalkan jejak anda

~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
get this