deena and the gang

January 2, 2011

Sambal Kentang Nadira...

sambal kentangt

Tengah syok layan melodi tadi, dapat sms dr anak dara deena di Klang sibuk duk tnya mcm mana nak masak sambal kentang, rupa nya si danish teringat masakan ibu dia mintak kakak masakkan ....  sian dia :)

haa..! tu la masa kt sini ari tu taknak tengok ibu dia masak kt dapur tau nya
makan, kan dah rugiii.. ikut kan tak susah mana pun masak sambal kentang ni sempoi jer.. klu nak tau ini lauk kegemaran deena sejak kecik lagi, klu nak sedap tukar dari cili kering ke cili api lagi berasap telinga haa... memang deena tak pandang lauk lain dah :)

Tah mcm mana la rasa sambal kentang minah ni kan, hmmm.. janji dia nak belajar dan lama kelamaan nanti pasti sedap mcm ibu dia nya masakan.. hehe.. caya la gurl !

p/s: pasni ibu ajar masak nasi ayam plak.. :)

No comments:

Post a Comment

Jutaan trima kasih krn sudi singgah di deena's blog. komen anda semua amatlah deena hargai :)

~deena~

Tinggalkan jejak anda

~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
get this