deena and the gang

January 17, 2011

Putu Piring... mana nak cari !


Putu piring !! lama dah deena tak makan. tingat kat member kamceng si Zarina tokey putu piring kat puchong nun, sampai skang putu piring dia meletops beb ! orang tak putus-putus datang beli nak plak waktu minum petang.

Dulu pas deena abis keje mesti singgah warung dia tangkap sebijik dua putu piring haa... ;-) kadang siap tapau bawak balik. sebut putu piring rasa nya semua bangsa suka kira market luas la kalau serius berniaga
kuih ni..  citer-citer gak, tekak ni memang tingin sangat nak putu piring. kat Langkawi ni takda rasa nya mano ado ! sabor jer la kan.. mana tau kot2 tetiba lak balik puchong sudah pasti warung putu piring zarina deena
kasi terjah.. tungguuuuu.. :-)



P/S : lama mana bleh tahan arr.. suh zarina pos express bleh kot ??

4 comments:

  1. Ada lagi tak warung putu piring ni kat puchong? Kat area mana yer?

    ReplyDelete
  2. Ada lagi tak warung putu piring ni kat puchong? Kat area mana yer?

    ReplyDelete
  3. azlanariffin, masih niaga lagi... area batu 14 puchong u cari masjid kg baru bt 14 jumpa la tu :)

    ReplyDelete
  4. skang kt mana putu piring ni ek? dh tkde kt masjid... ada info

    ReplyDelete

Jutaan trima kasih krn sudi singgah di deena's blog. komen anda semua amatlah deena hargai :)

~deena~

Tinggalkan jejak anda

~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
get this