deena and the gang

December 19, 2010

RAMAI WANITA CEDERA AKIBAT KASUT TUMIT TINGGI



Kaki yang langsing dan cantik dah semestinyer lebih terserlah kecantikannya bila dipadankan dengan kasut tumit tinggi. Tapi kena tengok gak samada selesa waktu nak menggayakan kasut tumit tinggi ni, klu x biasa risiko nyer pun lagi la tinggi berbanding dgn org yg dah biasa haa..

Sebenar nyer banyak kes yg suka berkasut tumit tinggi ni lebih berisiko mendapat kecederaan seperti terseliuh di pergelangan kaki, betis sakit, terpelecok pun satu hal gak.. ada tu sampai tersembam ke lantai coz tak seimbang waktu memakai kasut tumit tinggi. 



Hakikat nyer kaum wanita ni kan sanggup tanggung asalkan nampak seksi dan
cantikkan.. deena sendiri pun memang sejak dulu lagi minat kasut tumit tinggi
tapi xder la 24 jam melaram kan..klu nak bergaya sekalipun tengok juga la keadaan dan tempat.



p/s : paling tinggi pernah pakai 3 inci lebih jer..


3 comments:

  1. paling tinggi pernah AcHiKz pakai 4 inci.. itu pun masa belajar dulu la.. sekarang ni AcHiKz selesa bersandals..

    ReplyDelete
  2. deena saya berani nak pakai yg tinggi mcm niee tau takut x imbang nak2 badan mok...mok...niee -wintanhir-

    ReplyDelete
  3. @Anonymous hehe..badan mok..mok tak seimbang yer win :)

    ReplyDelete

Jutaan trima kasih krn sudi singgah di deena's blog. komen anda semua amatlah deena hargai :)

~deena~

Tinggalkan jejak anda

~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
get this